اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

هدف مشارکت جدید دو شرکت آمریکایی بهبود استانداردهای رفاه ماهی تیلاپیا است

هدف مشارکت جدید دو شرکت آمریکایی  بهبود استانداردهای رفاه ماهی تیلاپیا است

4 آوریل 2024
یک قرارداد مشارکت جدید بین FAI و Spring Genetics منعقد شده که هدف آن بهبود استانداردهای رفاهی ماهی تیلاپیای پرورشی، با تمرکز ویژه در سراسر قاره آمریکا است.

کارکنان Spring Genetics از طریق همکاری با FAI، آموزش های لازم برای رفاه بیشتر ماهی تیلاپیا را فرا خواهند گرفت. | منبع: Spring Genetics

یک مشارکت جدید بین FAI که یک سازمان تحقیقات رفاهی آبزی پروری است و شرکتSpring Genetics  که متخصص پرورش تیلاپیا است در بخش آبزی پروری برای بالا رفتن سطح تولیدات و ارتقای استانداردهای رفاهی ماهی تیلاپیا راه اندازی شده است.

مشارکت جدید گام مهمی در مسیر ایجاد یک صنعت آبزی پروری پایدارتر و مبتنی بر رفاه، به ویژه در سراسر قاره آمریکا است. این قرار‌داد با توجه به چالش های پیش روی صنعت تیلاپیا، از جمله میزان مرگ و میر بالا به دلیل شیوع بیماری‌ها و تأثیرات گرمایش جهانی اهمیت می یابد.

رفاه برای بهبود عملکرد ماهی در کنار عوامل دیگری مثل ژنتیک، تغذیه و مدیریت صحیح بسیار اهمیت دارد. Hideyoshi Segovia – Uno، مدیر اجرایی و یکی از مالکان Spring Genetics در بیانیه ای مطبوعاتی اظهار داشت: مشارکت، تخصص و ابزارهای کاربردی FAI  به کار ما در صنعت سرعت می‌بخشد و به مجموعه ما کمک می‌کند تا رفاه حیوانات را با سهولت و کارایی بیشتری بهبود بدهیم.

او توضیح داد: «من مدت‌هاست که کار FAI را تحسین و دنبال می‌کنم و با مشارکت با آن‌ها قصد داریم رفاه ماهی تیلاپیا را در سایت‌های پرورش خود و مشتری‌هایمان افزایش دهیم.

شرکت پرورش ماهی تیلاپیا مستقر در میامی با هدف بهبود ویژگی‌های ژنتیکی تیلاپیا به منظور افزایش بهره‌وری و پایداری برای پرورش دهندگان تیلاپیا در سراسر جهان، با تمرکز ویژه بر آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی فعالیت می‌کند. در این مشارکت جدید کارکنان Spring Genetics آموزش‌های ویژه متمرکز بر رفاه را از کارشناسان FAI آموزش خواهند دید.

به‌ منظور آغاز همکاری جدید، کارکنان Spring Genetics در کارگاه آموزشی «آموزش مربیان» که توسطMurillo Quintiliano  مدیر FAI و دکتر Sara Barrento مدیر برنامه آبزی پروری برگزار شد شرکت کردند. دراین کارگاه با معرفی برنامه رفاه تیلاپیا، مروری بر منابع آموزش الکترونیکی FAI و تشریح مزایای حفظ رفاه ماهی تیلاپیا، ارائه کردند.

Quintiliano گفت:«ما چشم آبزی‌پروران را به روش‌های جدید پرورش ماهی تیلاپیا باز می‌کنیم. این مشارکت تبادل دانش و همکاری در سراسر صنعت را تسهیل و راه را برای بهبود شیوه‌های آبزی پروری هموار می‌کند».

او نتیجه گیری کرد که «با گذشت زمان، ما تلاش های مشترک خود را در کشورهای اسپانیایی زبان آمریکای مرکزی و جنوبی گسترش خواهیم داد و همچنین فعالیت های موجود در برزیل و فراتر از آن را تکمیل خواهیم کرد. این مشارکت کاتالیزوری مثبت برای تغییرات در سراسر منطقه خواهد بود».

FAI و Spring Genetics اکنون در حال برنامه ریزی مجموعه ای از رویدادهای آبزی پروری در آمریکای مرکزی هستند که با کنفرانس جهانی بزرگان صنعت تیلاپیا در San Salvador  کشورالسالوادورآغاز می‌شود.