اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

هدف مطالعه جدید، حمایت از صنعت میگو با یافتن راه‌های موثر برای ترویج مصرف جهانی میگو است

هدف مطالعه جدید، حمایت از صنعت میگو با یافتن راه‌های موثر برای ترویج مصرف جهانی میگو است

2023.04.18، اوترخت، هلند

بنیاد جهانی میگو  Global Shrimp Forum Foundation

 

بنیاد / انجمن جهانی میگو (GSFF) یک سازمان غیرانتفاعی است. هر سال، این بنیاد از مازاد درآمد حاصل از نشست سالانه مجمع جهانی میگو برای کمک مالی به پروژه های همسو با مأموریت  انجمن استفاده می کند. این پروژه ها در ابتدا بر حفاظت از جنگل‌های حرا، بهبود آبزی پروری و تحقیقات پیش رقابتی متمرکز خواهند بود.

امسال، هیئت مدیره GSFF تصمیم گرفته است از مازاد درآمد مالی برای حمایت از یک پروژه حفاظت از جنگل‌های حرا در اندونزی استفاده کند. علاوه بر این، فراخوانی برای مطالعه برای تعریف چگونگی ترویج مصرف جهانی میگو صادر کرده است. نتایج این مطالعه در دومین مجمع سالانه جهانی میگو در اوترخت، هلند، از 5 تا 7 سپتامبر 2023 ارائه خواهد شد.*

مطالعه‌ای برای تعریف ترویج موثر مصرف جهانی میگو

تولید میگوی پرورشی در آسیا، آمریکای لاتین و سایر نقاط جهان در حال افزایش است و مشاغل زیادی ایجاد می کند و منبع پروتئین سالم نیز هست. با این حال، برای جلوگیری از کاهش مارپیچی قیمت میگو، صنعت باید اطمینان حاصل کند که حداقل تقاضا مطابق با تولید افزایش می یابد. برای دستیابی به این هدف، صنعت باید به طور جمعی شروع به بازاریابی مزایای مصرف میگو کند.

این موضوع این سوال را مطرح می کند که کدام مکانیسم های بازاریابی برای ترویج مصرف میگو بهتر عمل می کنند. آیا این از طریق طرح های داوطلبانه است یا اجباری؟ یا از طریق ابتکارات سازمان یافته جهانی، منطقه ای یا محلی؟ ما باید در نظر بگیریم که چگونه می توان یک روایت جمعی را تعریف کرد، که هر بخش صنعت میگو می تواند در سطح جهانی هنگام بازاریابی از آن استفاده کند. اما چه کانال هایی برای تقویت پیام بهتر عمل می کنند؟ چگونه می توان ابزارهای بازاریابی مرتبط منطقه ای را توسعه داد؟ یا به احتمال زیاد چه ترکیبی از این ابزارها مورد نیاز است؟ بدون چنین رویکردی، صنعت فاقد صدای یکپارچه خواهد بود – صدایی که می تواند به راحتی از طریق یک تلاش بازاریابی همسو شده، چند برابر شود.

هیئت مدیره GSFF معتقد است که زمان آن فرا رسیده است که این رویکرد و روایت جمعی را تعریف کنیم. با استخدام یک آژانس مشاوره بازاریابی یا استراتژی برای اتخاذ دیدگاه خارجی در مورد صنعت میگوی پرورشی، GSFF  قصد دارد با برداشتن گامی کوچک اما مهم در این تلاش کمک کند. خروجی‌های این مطالعه بهترین رویکردها، مراحل رسیدن به آن و هزینه‌های مرتبط برای ارائه استراتژی و تحقق آن را مشخص می‌کند. مشاوران بازاریابی استراتژیک علاقه‌مند به دریافت شرایط مرجع می توانند با  secretariat@shrimp -forum.com–  تماس حاصل فرمایند.

 

ارائه نتایج در دومین مجمع سالانه جهانی میگو

نتایج این مطالعه به صورت گزارشی منتشر و به صورت رایگان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. شرکت کنندگان در انجمن جهانی میگو یک نسخه چاپی از گزارش را دریافت خواهند کرد و نویسنده خلاصه‌ای از یافته‌ها و توصیه‌ها را در جلسه افتتاحیه عمومی امسال ارائه خواهد کرد. فرصت کافی برای صحبت با نویسنده گزارش وجود خواهد داشت، و هیئت مدیره GSFF قصد دارد در طول کنفرانس با مخاطبان در مورد چگونگی مشارکت و تسهیل بحث در مورد مراحل بعدی صحبت کند.

 

امکان سنجی ایجاد یک شورای جهانی میگو

در طول دومین رویداد مجمع جهانی میگو، GSFF جلسه ای را برگزار می کند که در آن رهبران صنعت از آمریکای لاتین، آسیا و سایر نقاط جهان برای بحث در مورد وضعیت ابتکارات بازاریابی مختلف در حال انجام و جستجوی هم افزایی و بهترین عملکرد، تشکیل جلسه خواهند داد. یکی از ابتکاراتی که برای حمایت از آن مورد بحث قرار خواهد گرفت، امکان سنجی ایجاد «شورای جهانی میگو» است.

 

حفاظت از حرا در اندونزی از طریق صندوق حفاظت از جنگل

هیئت مدیره GSFF همچنین تصمیم گرفته است از بخشی از مازاد درآمد مالی سال گذشته برای تأمین مالی پروژهDabong Mangrove  در غرب کالیمانتان در اندونزی استفاده کند. این یکی از سیزده پروژه‌ای است که در حال حاضر توسط صندوق حفاظت از جنگل‌ها اجرا می شود. در دابونگ، بیش از 600 خانواده از حدود3000 هکتار از حرا و زمین‌های ماهیگیری در اطراف جنگل حرا محافظت خواهند کرد، تا با مدیریت بهتر، اطمینان حاصل کنند که به نفع جوامع محلی و تنوع زیستی اقدام خواهد شد.

 

*در تلاش هستیم نتایج این مطالعه را که در دومین مجمع سالانه جهانی میگو در اوترخت، هلند برگزارشده به اطلاع همکاران برسانیم.