اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

گام اول در راه تشکیل کنسرسیوم صادراتی آبزیان کشور: با تشکیل چهار نشست تخصصی در روزهای دوشنبه هرهفته از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در اتاق بازرگانی

گام اول در راه تشکیل کنسرسیوم صادراتی آبزیان کشور:  با تشکیل چهار نشست تخصصی در روزهای دوشنبه هرهفته از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در اتاق بازرگانی

گام اول در راه تشکیل کنسرسیوم صادراتی آبزیان کشور

✅ بر اساس بند دال مصوبه اولین جلسه هیئت مدیره اتحادیه در سال جاری تشکیل کنسرسیوم صادراتی آبزیان کشور در دستور کار اتحادیه قرار گرفته است.

✅ در این راستا به ضرورت و نیاز صنفی، تقاضای مؤکد مشتریان خارجی و خصوصاً واردکنندگان عمده آبزیان ایران در بازار روسیه و نیز عزم جاری دولت محترم مبنی بر حمایت از براند سازی محصولات صادراتی در قالب کنسرسیوم متشکل از فعالان و ذی نفعان اصلی، با سازمان توسعه تجارت و وزارت جهاد کشاورزی هماهنگی های لازم به عمل آمد که تمام حمایت ها و مساعدت هایی که برای توسعه صادرات پیش بینی شده از طریق کنسرسیوم صادراتی آبزیان کشور عملیاتی شود.

✅ بر همین اساس ابتدا با بهره گیری از دانش و توان و تجربه سایر کنسرسیوم های صادراتی اقدام به مطالعات اولیه شده و یک مدیر توانمند برای پیگیری این امر در اتحادیه تعیین گردیده است.
همزمان برای آشنایی با فرهنگ کار کنسرسیومی از جناب آقای دکتر سید حسن افتخاریان کارشناس منتخب مرکز تجارت جهانی (WTC) در تدوین سند استراتژی صادرات ملی برای برگزاری چهار نشست تخصصی در این زمینه دعوت گردیده است که اتحادیه را برای گام برداری اصولی در این راه یاری کنند.

❇️ لذا از تمامی صادرکنندگان آبزیان کشور دعوت می گردد حتماً از این فرصت استفاده نموده و برای آشناتر شدن با مفهوم کنسرسیوم و کار زنجیره ای در جلسات مذکور که روزهای دوشنبه از ساعت 14 تا 18 در محل اتاق بازرگانی ایران (خ طالقانی تهران) به مدت چهار هفته (30خردادو 6 و 13 و 20 تیر 1401) تشکیل می گردد در این نشست ها شرکت فرمایند.