اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

گزارش به اعضا: سومین جلسه کمپین توسعه بازار مصرف آبزیان با تاکید بر برگزاری پر رونق نمایشگاه و جشنواره و نمایشگاه سراسری آبزیان و غذاهای دریایی برگزار شد.

گزارش به اعضا: سومین جلسه کمپین توسعه بازار مصرف آبزیان با تاکید بر برگزاری پر رونق نمایشگاه و جشنواره و نمایشگاه سراسری آبزیان و غذاهای دریایی برگزار شد.

سومین جلسه کمپین توسعه بازار مصرف آبزیان با حضور جمعی از اعضای اتحادیه فعالان بازار و عرضه کنندگان، نماینده سازمان شیلات و مدیر اداره شیلات استان تهران و مجری جشنواره و نمایشگاه آبزیان و غذاهای دریایی در روز یکشنبه 08/11/1402 از ساعت 14:30 تا 17 در محل دفتر اتحادیه برگزار شد.

در این جلسه بر ضرورت اقدام جدی برای توسعه بازار مصرف داخلی آبزیان تشویق و جلب مشارکت مالی ذی نفعان برای تامین هزینه های متعلقه تاکید شد.

مخاطب شناسی و تاکید بر گروه های هدف، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری فستیوال طبخ ماهی و سایر آبزیان، اختصاص بخشی به کودکان و جنبه های سرگرمی و گردشگری شیلاتی از جمله مواردی بود که توسط حاضرین بر آن تاکید و مصوبات زیر انجام شد:

1-اصل برگزاری این جشنواره با رعایت این موضوع که بر بحث فرهنگ سازی، آشنایی با نحوه مصرف، سلامت محور بودن و آموزش دانش مردم مورد تایید قرار گرفت.

2- مقرر شد که برای هر چه پربارتر شدن محتوای نمایشگاه و جشنواره و نیل به اهداف تعیین شده، اتحادیه و شیلات نسبت به تقویت محتوا و کمک به برنامه های آموزشی و ترویجی به مجری اقدام جدی نماید.

3- تا حد ممکن شرکت های معتبر و دارای توان عرضه ماهی با کیفیت تشویق به حضور شوند.

4- در خصوص تخفیف ها به نحوی عمل شود که اصل موضوع عرضه ماهی با کیفیت زیر سوال نرود.

5- جانمایی نمایشگاه به دو بخش و به نحوی انجام شود که قسمتی برای عرضه محصولات و قسمتی نیز برای آموزش و ترویج

6- به منظور پیگیری بهتر امور، مقرر شد که هر هفته یک یا دو بار (به تناسب ضرورت) با مسئولیت مجری جلسات هماهنگی برگزار گردد. اولین جلسه با هدف تعیین تعداد و نام شرکت های شرکت کننده در همین هفته انجام شود.