اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

دستگاه شمارشگر میگو با موفقیت آزمایش شد

دستگاه شمارشگر میگو با موفقیت آزمایش شد

شرکت Sincere Aqua  دستگاه شمارشگری را ابداع کرده که در تأسیسات شرکت Ocean loop[1] واقع در شهر کیل آلمان آزمایش شد.

SC-4K in Oceanloop

شرکت Sincere Aqua که فعالیت آن در حوزه زیست توده متمرکز است، راه حل جدیدی را برای صنعت آبزی‌پروری معرفی کرده است. آخرین ابداع شرکت Sincere Aqua، دستگاه شمارشگر میگو مدل SC-4K است که دقت و کارایی بالایی را به آبزی‌پروری ارائه می‌دهد.  Oceanloop، به عنوان یک مزرعه پیشگام در پرورش میگو از این فناوری پیشرفته استقبال کرده و به طور یکپارچه آن را در عملیات خود در هر دو مزرعه در ایالات مونیخ و کیل به کار گرفته است.

شمارنده میگوی SC-4K مجهز به فناوری حسگر پیشرفته، هوش مصنوعی و بینایی کامپیوتری است که شمارش دقیق و قابل اعتماد میگو را در طول انتقال از نرسری به استخر های پرورش را تضمین می‌کند. SC-4K با سرعت شمارش 200000 میگو در ساعت و توانایی شمارش دقیق اندازه‌های بین 2 تا 8 سانتی‌متر، استاندارد صنعتی جدیدی را به ارمغان می‌آورد. تا مادامی که اندازه میگو‌ها به طور متوسط بین محدوده 2 تا 8 سانتی‌متر قرار گیرد، Sincere Aqua  می‌تواند دقت 90% را تضمین کند.

آقای برت وکر، مدیر عامل  Oceanloop، قدر دان ارزش فناوری شمارش میگوی شرکت Sincere Aqua و اظهار می‌کند که شرکت Oceanloop به بهبود مستمر و ارائه نتایج بهینه اختصاص دارد. “فناوری شمارش میگوی Sincere Aqua  به چالشی که برای بیومتری منظم و تعیین دقیق تراکم به ویژه در اندازه‌های کوچکتر میگو‌هایمان با آن مواجه هستیم، به خوبی پاسخ می دهد. با این راه حل پیشرفته، ما می‌توانیم به طور دقیق جمعیت میگوی خود را مدیریت کنیم، عملیات پرورش را ساده، و نیاز به نگهداری و اندازه‌گیری به روش سنتی را کاهش دهیم”.

فناوری شمارش میگوی شرکت Sincere Aqua تحت آزمایشات گسترده‌ای در تأسیسات Oceanloop در ایالت کیل قرار گرفته که نتایج، دقت و کارایی فوق العاده آن را نشان می‌دهند. این آزمایش‌ها شامل ارزیابی‌های روش شمارش و همچنین روش‌های نوآورانه انتقال میگو‌ها بود که شمارش را بدون هیچ گونه جابجایی دستی امکان‌پذیر می‌کرد. این تست‌ها به‌طور یکپارچه در شیوه‌های Oceanloop ادغام شده‌اند و دقت قابل‌توجهی را به نمایش گذاشته‌اند.

Fríði Mellemgaard، مدیر عامل شرکت  Sincere Aqua، تعهد Oceanloop به پیشرفت‌های تکنولوژیکی و پایداری صنعت را بسیار ارزشمند می‌داند. ملمگارد گفت: «رویکرد پیشرفته فناوری Oceanloop برای پرورش میگو در داخل کشور واقعاً قابل توجه است. آن‌ها از روش‌ها و فن‌آوری‌های پیشرفته زیادی استفاده می‌کنند که آن‌ها را به یک نیروی پیشرو در صنعت تبدیل کرده است. تعهد آن‌ها به پایداری و اتخاذ راه‌حل‌های پیشرفته، Oceanloop  را به یک مبتکر واقعی در پرورش میگو در خشکی تبدیل کرده است.