اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

مزارع پرورش میگو در آلمان آلمانی ها با احداث یک هچری و دو مزرعه برنامه تولید 2000 تن میگو در سال را دارند

مزارع پرورش میگو در آلمان آلمانی ها با احداث یک هچری و دو مزرعه برنامه تولید 2000 تن میگو در سال را دارند

احداث کارگاه تکثیر میگوی شرکت آلمانی

برنامه شرکت Oceanloop  برای ساخت کارگاه جدید تکثیر میگو به عنوان یک  بخش مهم در توسعه ظرفیت پرورش میگوی خود به بیش از 2000 تن تولید سالانه در اروپا تا سال 2027

12 آوریل 2023

شرکت آلمانی آبزی پروری Oceanloop قصد دارد تا سال 2027 ظرفیت پرورش میگو خود را در اروپا به بیش از سالانه  2000 تن افزایش دهد. این طرح توسعه لز طریق پیوستن کارگاه هچری اختصاصی برای تولید بچه میگو اجرایی می شود.

این شرکت که قبلاً با نام Crusta Nova شناخته می شد، از سال 2015 دو مزرعه پرورش میگو را در آلمان راه اندازی کرده است. شرکت. Oceanloop Munich GmbH (میگوی باواریا) اولین شرکت اروپایی فعال در زمینه پرورش میگو بود و شرکت Oceanloop Kiel GmbH  نیز با استفاده از بدل شرکت میگوی باواریت از سال 2015 این کار را انجام داده است.  شرکت مهندسی آبزی پروری نئومار که اکنون با نام Oceanloop Engineering GmbH شناخته می شود، دانش فنی پیچیده را به عنوان شریک سوم فراهم می کند.

پلتفرم تکنولوژی Oceanloop  که توسط هلدینگ نئومار و ساندر توسعه یافته است، استانداردهای جدیدی را در آبزی پروری در مزرعه تعیین می کند. برت وکر، مدیرعامل Oceanloop گفت: این فناوری با موفقیت در Förde Garnelen  برای پرورش میگوی آب شور آزمایش شده است، ابتکار و توسعه شهری این تکنولوژی یک نقطه عطف مهم است که امکان مقیاس پذیری فناوری های امروزی را فراهم می کند.

این شرکت در حال حاضر به دنبال سرمایه گذارانی برای تامین مالی مقیاس اروپایی با سرمایه گذاری کل 150 میلیون یورو می باشد. بین المللی کردن مزارع Oceanloop به سایر بازارهای وابسته به واردات مانند ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه یا ژاپن نیز برنامه ریزی شده است.