اعتماد 24 ساعته Businext سرویس دهنده!

بهبود چرخه اقتصاد صنعت سالمون اسکاتلند با بازاریابی برای فروش ماهی های کوچک اندازه

بهبود چرخه اقتصاد صنعت سالمون اسکاتلند با بازاریابی برای فروش ماهی های کوچک اندازه

17 آوریل 2024
یک مشارکت جدید با هدف یافتن بازارهای جدید برای ماهی‌های سالمون پرورشی اسکاتلند شکل گرفته است که  بهبود چرخه اقتصاد این بخش را در پی دارد و این مهم با “به حساب آوردن هر ماهی با هرسایزی ” محقق می شود.

Ben Perry ، رئیس بخش فروش Ace Aquatec و Ian Lawson ، مدیر ارشد خدمات میدانی A-HCS | منبع: Ace Aquatec

این همکاری بین متخصصان فناوری آبزی‌پروری Ace Aquatec و استارت‌آپ Tiny Fish با هدف پیشبرد چرخه اقتصاد صنعت ماهی سالمون اسکاتلند از طریق کمک به این بخش برای دستیابی به بازارهای با کیفیت جدید برای ماهی‌های کوچک اندازه شان، انجام می‌شود.

 

مزارع ماهی سالمون اسکاتلندی دارای نرخ بقای تقریبی ماهانه 97 تا 99 درصد در طول چرخه زندگی خود هستند و ماهی‌هایی که هر ماه از دست می‌روند معمولاً کمپوست می‌شوند. با این حال، Ace Aquatec و Tiny Fish از طریق همکاری جدید خود امیدوارند که این سرنوشت را تغییر دهند و ماهی های کوچکتر را دستچین کرده و آن‌ها را به عنوان یک محصول غذایی درجه یک به بازار عرضه کنند.

 

تحت این همکاری، مجموعه‌ای از ماهی‌های کوچک‌تر در طول فاز آب شیرین – اولین سال پس از نرسری – از جمعیت مزرعه حذف می‌شوند، در حالی که ماهی های بزرگ‌تر همچنان در دریا تا اندازه بازار حدود پنج کیلوگرم پرورش می‌یابد.

 

ترزا گارزون نماینده  Tiny Fish در کنفرانس خبری گفت: «این ابتکار فرصتی برای نشان دادن تعهد صنعت آبزی پروری اسکاتلند به فعالیت پایدار در سراسر فرآیند برداشت، از تولیدکننده تا زنجیره تأمین است. من از طرف Tiny Fish در این امر و تعهدمان به استفاده از تمام ماهیان برداشت شده افتخار می‌کنم. من خوشبین هستم که ما به طور قابل توجهی به افزایش پایداری در کل بخش کمک خواهیم کرد.

Ace Aquatec  سیستم حذف آبزیان ریز را مطابق با استاندارد احترام به حیوانات انجام می‌دهد و Tiny Fish ماهیان ریز سالمون را برداشت، جمع آوری، منجمد، بسته بندی و در انبار نگهداری می کند. هدف شرکت‌ها توزیع این محصول با ارزش افزوده در رستوران‌ها، هتل‌ها، غذاخوری‌ها، باغ‌وحش‌ها، آکواریوم‌ها و تامین‌کنندگان غذای حیوانات خانگی در سراسر بریتانیا است و هدف آن این است که هر ماهی در صنعت آبزی‌پروری جایگاه خود را داشته باشد.

در میان مشتریان بخش آب شیرین این شرکت، غول غذاهای دریایی مثل Mowi و Landcatch هم حضور دارند. شرکت Mowi قبلاً نتایج مثبتی را در مورد استفاده از ماهی‌های کوچکشان برای مصارف انسانی و تولید غذای حیوانات خانگی تجربه کرده است.

 

“این بهترین راه حل در بازار از نظر استانداردهای رفاه حیوانات و تبعات زیست محیطی است. Jarl van den Berg، مدیر کل انتخاب طبیعی صید سرزمینی اظهار داشت: این بسیار خوب است که شاهد همکاری شرکت‌ها برای تعیین استاندارد‌های پایدار جدید برای بقیه صنعت هستیم و شرکت ها پس از تعیین این استاندارد‌ها از آن‌ها پیروی می‌کنند تا رد‌پای زیست محیطی را برای کل جهان بهبود بخشند و از همه مهم‌تر اینکه اطمینان حاصل شود که شرکت‌های آبزی‌پروری از محصولاتشان برای مقاصد ارزش افزوده استفاده می‌کنند.»

 

شراکت Tiny Fish  وAce Aquatec  در فهرست نهایی بخش “همکاری” در جوایز آبزی پروری 2024 قرار گرفته است که برندگان آن در 15 می در شهر  Aviemore اسکاتلند معرفی خواهند شد.